IMG_2477.JPG P1020215.JPG P1020560.JPG IMG_9494.JPG IMG_1201.JPG P1020181.JPG DSC_0071.JPG P1020397.JPG P1020646.JPG P1020225.JPG IMG_9576.JPG IMG_2532.JPG DSC_0199.JPG IMG_1568.JPG DSC_0165.JPG IMG_0934.JPG IMG_0572.JPG

Klacht

Klachtenbehandeling

Niveau betrokkene

U formuleert uw klacht rechtstreeks aan de betrokkene. U zoekt in overleg naar een bevredigende oplossing voor beide partijen.

Niveau directie

U formuleert mondeling uw klacht aan de directie, orthopedagoog, geneesheer-directeur of sociaal verpleegkundige. In een gesprek wordt er geluisterd en wordt er kennis genomen van uw klacht. Met de betrokkene tot wie de klacht gericht is, wordt deze besproken en wordt er gezocht naar een bevredigende oplossing. Deze oplossing wordt binnen een termijn van 30 dagen teruggekoppeld naar de gebruiker.

Extern niveau

U kan gebruik maken van de klachtenregeling die beschreven staat in het reglement van orde dat u overhandigd werd bij aanvang van de behandeling. Enkel de schriftelijke klachten worden geregistreerd in het klachtenregister.

 

Nuttige adressen

Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap
Sterrenkundelaan 30
1210 Brussel

RIZIV
Tervurenlaan 211
1150 Brussel