Klacht

Klachtenbehandeling

Niveau betrokkene

U formuleert uw klacht rechtstreeks aan de betrokkene. U zoekt in overleg naar een bevredigende oplossing voor beide partijen.

Niveau directie

U formuleert mondeling uw klacht aan de directie, orthopedagoog, geneesheer-directeur of sociaal verpleegkundige. In een gesprek wordt er geluisterd en wordt er kennis genomen van uw klacht. Met de betrokkene tot wie de klacht gericht is, wordt deze besproken en wordt er gezocht naar een bevredigende oplossing. Deze oplossing wordt binnen een termijn van 30 dagen teruggekoppeld naar de gebruiker.

Manu Meuleman
info@revalcentrum.be

Extern niveau

U kan gebruik maken van de klachtenregeling die beschreven staat in het reglement van orde dat u overhandigd werd bij aanvang van de behandeling. Enkel de schriftelijke klachten worden geregistreerd in het klachtenregister.

Klachten kunnen ook gemeld worden aan:

Departement Zorg
Koning Albert II Laan 35 bus 33
1030 Brussel
revalidatie@vlaanderen.be (gelieve hierbij het erkenningsnummer te vermelden van het CAR)
https://zorg-en-gezondheid.be/form/een-klacht-over-een-voorziening

Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap
Zenithgebouw
Koning Albert II-laan 37
1030 BRUSSEL
https://www.vaph.be/contacteer-ons

Onafhankelijke Ombudsdienst Geestelijke Gezondheid (oogg)
Meer informatie vind je op: www.oogg.be
Ombudspersoon: Marlies Thonnon
tel: 0495 57 44 33
marlies.thonnon@oogg.be

CAR Bree
Erkenningsnr.: 953 494 16
HCO: 29599